NYHED

Åbent brev til Radikale Venstre om dokumentfalsk

Da Radikale Venstre ikke har svaret på vores mange henvendelser om deres medlems chikane og dokumentfalsk, har vi sendt dette åbne brev.
Åbent brev til Radikale Venstre om dokumentfalsk

Du kan læse hele vores dækning af Radikale Venstre’s sag om dokumentfalsk her. Der har du også mulighed for at se den forfalskede mail.

Vi har nu i flere dage, uden held, forsøgt, at få Radikale Venstre’s kommentar til deres medlems dokumenterede dokumentfalsk og falske beskyldninger.

Derfor sender vi nu dette åbne brev til Radikale Venstre’s landsformand Mikkel Sarbo, politisk leder Sofie Carsten Nielsen og partiets presseafdeling.

Læs brevet her

Hej Mikkel Sarbo
Har nu I flere dage forsøgt at få en udtalelse fra jer vedrørende jeres medlem og kandidat Janus Tobias Saito-Madsen’s opdigtede beskyldninger og dokumentfalsk vendt mod Dansk Folkeparti’s Erik Høgh-Sørensen.
I har som parti selv været ude at beskylde EHS for chikane, klaget over ham til Dansk Folkeparti, derfor må det vel være på sin plads, at I kommer med en udtalelse, når jeres eget medlem begår chikane, endda kriminalitet.

Som San Francisco State University og DR Detektor i fællesskab har dokumenteret, så har Saito-Madsen forfalsket en mail, samt kommet med falske beskyldninger omkring manglende uddannelse / eksamensbevis vendt mod Erik Høgh-Sørensen.

Saito-Madsen har desuden taget æren for, at klagen I har sendt til Dansk Folkeparti bl.a. baseres på den påståede chikane fra Erik Høgh-Sørensen vendt mod ham og hans tro støtte Freja Wirlander.

Derudover så har Saito-Madsen kommet med nye udokumenterede anklager mod netop Høgh-Sørensen (beskylder ham ironisk nok for dokumentfalsk) samtidig med, at han nu også anklager DR Detekter og det pågældende Universitet for at lyve.

Vi vil meget gerne have jeres kommentar til ovenstående. Vi håber, at I vil svare på følgende:
Hvad er jeres holdning til, at et af jeres medlemmer laver dokumentfalsk?
Hvad er jeres kommentar til, at et af jeres medlemmer påstår at have indflydelse på den klage, I har sendt til Dansk Folkeparti? I har på Messenger beskyldt os for at lyve om dette, men vi har kun fremført Saito-Madsen’s egne forklaringer.
Hvad er jeres kommentar til, at et af jeres medlemmer truer både undertegnede og DR Detektor’s journalister med civile søgsmål, på trods af den klare dokumentation?
Hvad er jeres kommentar til, at et af jeres medlemmer kommer med udokumenterede personlige beskyldninger mod en politisk modstander om bl.a. hustruvold og druk?
Det eneste I indtil videre har svaret på er, om I vil ekskludere Saito-Madsen. Som I har svaret i mange andre af jeres møgsager, dækker I jer ind under, at I ikke har vedtægter, der kan ekskludere. Har I så tænkt at indkalde ham til en “kammeratlig samtale”, eller vælger I fuldstændig at ignorere jeres medlems skandaløse opførsel, chikane og dokumentfalsk?
Husk nu, at Saito-Madsen ikke bare er et almindeligt medlem, han er både kandidat for jer og har været kampagneleder.

Med håb om svar.

Med venlig hilsen / Best regards,

Finne Edtwodth,
Chefredaktør Danmarks Fremtid

Deltag i debatten

Hvad mener du om hele sagen? Deltag i debatten på Facebook eller Twitter.

Ved du noget om sagen, eller har du et godt tip til en historie, er du velkommen til at kontakte os på kontakt@danmarksfremtid.dk.

Du kan også indsende dit eget debatindlæg her.

LÆS OGSÅ